Profil pisma:

Nowoczesny miesięcznik o charakterze poradnikowym z elementami lifestylowymi. Staranna szata graficzna, piękne zdjęcia i dekoracyjne elementy graficzne sprawiaja, że forma prezentacji wizualnej jest przyjemna w odbiorze, a przekaz czytelny. Pokazujemy jak i z czego wybudować solidny, zdrowy i współczesny dom, na miarę oczekiwań, potrzeb i możliwości finansowych inwestora. Zachęcamy do podjęcia takiej decyzji, pokazujac zalety wygodnego i luksusowego życia we własnym domu. Przy współpracy z biurami architektonicznymi i innymi specjalistami tworzymy artykuły o wartości edukacyjnej. Proponujemy funkcjonalne rozwiazania, śledzimy trendy w architekturze, także światowej



Grupa docelowa:

Osoby zdecydowane na budowę własnego domu, w wieku 26-45 lat. To ludzie młodzi, aktywni i wyedukowani, mieszkajacy w dużych miastach, myślacy nowocześnie, otwarci na nowe pomysły i zmiany, a jednocześnie znajacy wartość pieniadza i świadomie wybierajacy produkty dobrej jakości za odpowiednia cenę. Sa to osoby, które w aktywny sposób, najczęściej tylko na poziomie koncepcyjnym, chca tworzyć swój dom. Czyta nas też spora grupa profesjonalistów - architektów, projektantów i wykonawców.



Cykl wydawniczy:

Miesięcznik (12 wydań)



Nakład:

40 000 - 50 000 egzemplarzy



Czytelnictwo:

Jeden sprzedany egzemplarz jest czytany średnio przez 2,9 osoby



Objętość:

132-164 strony



Rok wydawniczy:

Pismo ukazuje się od 1998 roku



Kolportaż:

Ruch SA, Kolporter SA, Garmond, Pol-Perfekt (sieć salonów EMPiK), HDS (sieć salonów InMedio i Relay), Franpress, dystrybucja na targach budowlanych, płatna prenumerata, bezpłatne wysyłki do architektów i firm - uczestników rynku budowlanego.



Promocje:

Bogaty program promocji w punktach sprzedaży, udział w targach budowlanych, patronaty nad imprezami branżowymi (np. spotkania architektów), rozbudowane działania reklamowe w internecie, konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Prenumerata roczna Własnego Domu z zraszaczem wahadłowym 19-sto strumieniowym marki FERRO

cena

84zł